لزوم ثبت نام در سامانه همانندجو ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

نظر به راه اندازی سامانه همانند جو و لزوم پیگیری و ارسال گزارش این سامانه برای تصویب پروپوزال تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در گروههای مختلف دانشکده، به اطلاع می رساند میزان همانند جویی برای دانشجویان این دانشکده، تا 30 درصد قابل قبول می باشد. بایستی قبل از تصویب پروپوزال ها در گروههای مربوطه موارد همانند جویی رعایت و پس از گزارش گیری، مستندات آن به همراه پروپوزال به این معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ارسال شود.

از مهرماه سال 1398 ثبت پروپوزال در سامانه همانند جو الزامی است و بدون تایید در این سامانه مورد تصویب قرار نمی گیرد.
دانشجویان محترم توجه نمایند در صورتی که با مشکلی در روند کار، پس از ثبت نام و دریافت رمز از طریق ایمیل شخصی مواجه شدند با شماره تلفن 021-66494980 سرکار خانم معظمی (داخلی 2) تماس بگیرند. 
 
فرایند ثبت در  سامانه همانند جو 
 
اطلاعیه دوم
نظر به راه اندازی سامانه همانند جو و لزوم پیگیری و ارسال گزارش این سامانه برای تصویب پروپوزال تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در گروههای مختلف دانشکده، به اطلاع می رساند میزان همانند جویی برای دانشجویان این دانشکده، تا 30 درصد  قابل قبول می باشد.
بایستی قبل از تصویب پروپوزال ها در گروههای مربوطه موارد همانند جویی رعایت  و پس از گزارش گیری، مستندات آن به همراه پروپوزال به معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ادبیات و علوم انسانی ارسال شود. 
تاریخ:
1398/07/10
تعداد بازدید:
5109
منبع:
پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ادبیات
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی
کدپستی: 8174673441
E-mail: ltradmin@ltr.ui.ac.ir | Admission.ui.ac.ir
آدرس ما در اینستاگرام Ui_Ltr@
Powered by DorsaPortal