۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

آئین معارفه و تکریم رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان برگزار شد

سرپرست دانشگاه اصفهان در مراسم معارفه و تکریم رییس دانشکده علوم ورزشی، نقش آفرینی این دانشکده در تربیت نخبگان ورزشی استان و کشور را بسیار مشهود و محسوس دانست.


سرپرست دانشگاه اصفهان در مراسم معارفه و تکریم رییس دانشکده علوم ورزشی، نقش آفرینی این دانشکده در تربیت نخبگان ورزشی استان و کشور را بسیار مشهود و محسوس دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم که با حضور سرپرست دانشگاه، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده برگزار شد، دکتر مهدی کارگرفرد به عنوان رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی معارفه و از زحمات دکتر غلامعلی قاسمی در زمان تصدی این سمت قدردانی به عمل آمد.

دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان در این مراسم، دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان را یکی از دانشکده های منحصر به فرد دانشگاه دانست که دارای ماموریت های ملی و بین المللی است.

وی همچنین ضمن تاکید بر رسالت سنگین اعضای هیات علمی این دانشکده در راستای سیاست های راهبردی مبتنی بر جامعه محوری و تمدن سازی دانشگاه، تصریح نمود: این دانشکده از پتانسیل بسیار بالایی به منظور تامین سلامت جسمی و روحی جامعه برخوردار است که انتظار می رود، در این خصوص، تمهیدات لازم را بیاندیشند.  

دکتر هرسیج در ادامه خواستار حمایت و همدلی اعضای هیات علمی این دانشکده به منظور معرفی جایگاه بزرگ و تاثیرگذار آن در دانشگاه شد.

وی خاصیت هم کاهشی را مردود و بر خاصیت هم افزایی به منظور پیشبرد امور علمی دانشکده تاکید نمود.

دکتر هرسیج نقش آفرینی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان در تربیت نخبگان ورزشی استان و کشور را بسیار مشهود و محسوس دانست و این مهم را نشان از جایگاه ویژه این دانشکده در سطح کشور قلمداد نمود.

سرپرست دانشگاه همچنین برنامه ریزی راهبردی برای افزایش سطح سلامتی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان را از وظایف دانشکده علوم ورزشی دانست و تصریح نمود: سلامتی مقدمه همه امور است و باید در اولویت قرار بگیرد.

وی ضمن بیان پتانسیل این دانشکده در تحقق جامعه محوری و تمدن سازی، بر افزایش تعاملات ملی و بین المللی در حوزه علوم ورزشی تاکید و تصریح نمود: این دانشکده جایگاه ویژه‌ای دارد و میراث و سرمایه ارزشمندی است که در اختیار ما قرار گرفته است و باید از این سرمایه به نحو مطلوب استفاده کرد.

دکتر هرسیج گسترش اخلاق و معنویت را در دانشگاه ضروری دانست و اظهار داشت: علاوه بر افزایش علم و دانش، فرهنگ اخلاق مداری از اولویت های دانشگاهیان عزیز است.

دکتر غلامعلی قاسمی رییس وقت دانشکده علوم ورزشی نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این دانشکده اظهار داشت: دانشکده علوم ورزشی به لحاظ جایگاه برون دانشگاهی کاملا شناخته شده و مطرح است ولی جایگاه درون دانشگاهی این دانشکده هنوز شناخته شده نیست و باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی در ادامه نکاتی را به عنوان پیشنهاد مطرح و اظهار داشت: سه چهارم از ساختار رشته های دانشکده علوم ورزشی در حوزه علوم انسانی نیستند و تجهیز آزمایشگاه های مجهز و مجزا برای گروه های آموزشی این دانشکده مشهود است.

دکتر قاسمی همچنین بر تثبیت گروه های آموزشی در دانشکده تاکید و افزایش نیروی انسانی و توسعه فضای فیزیکی دانشکده را ضروری قلمداد نمود.

همچنین دکتر مهدی کارگرفرد رییس دانشکده علوم ورزشی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر هرسیج اظهار داشت: امید است با تعامل سازنده با اعضای هیات علمی و یاوران علمی ، در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی دانشکده کوشش نماییم.

وی در ادامه ضمن ارایه برنامه راهبردی 5 ساله اظهار داشت: این برنامه بر اساس شعار جامعه محوری و تمدن سازی دکتر هرسیج تدوین شده است و کمک به جامعه از طریق مشارکت در امور ورزشی از اهداف این برنامه 5 ساله است.

 دکتر کارگر فرد همچنین افزود: تاکنون 30 درصد از پتانسیل دانشکده در امور آموزشی و پژوهشی استفاده شده است ولی برای تحقق شعار جامعه محوری باید 70 درصد پتانسیل باقی مانده نیز به نحو مطلوب به کار گرفته شود.

وی راه اندازی کلینیک تندرستی در دانشگاه را از ماموریت های جامعه محوری و تمدن سازی این دانشکده دانست و بر این مهم تاکید نمود.

گفتنی است این مراسم روز چهارشنبه 25 اسفند 1400 در محل سالن زنده یاد سید اسماعیل میررمضانی دانشکده علوم ورزشی برگزار و ضمن تقدیر و تکریم از زحمات دکتر قاسمی توسط سرپرست دانشگاه، دکتر کارگر فرد به عنوان رییس دانشکده علوم ورزشی معرفی شد.

 
 
 
تاریخ:
1400/12/25
تعداد بازدید:
12431
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal