۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برگزاری نشست هم اندیشی جمعی از کارکنان جوان با سرپرست دانشگاه اصفهان

سرپرست دانشگاه اصفهان در نشست هم اندیشی با جمعی از کارکنان جوان دانشگاه بر نقش کلیدی جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جهاد علمی تاکید نمود.


سرپرست دانشگاه اصفهان در نشست هم اندیشی با جمعی از کارکنان جوان دانشگاه بر نقش کلیدی جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جهاد علمی تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اصفهان دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان در این نشست که به مناسبت هفته جوان و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه سلام برگزار شد، ضمن تاکید بر نقش ارزنده جوانان در تحقق جهاد علمی کشور تصریح نمود: دستاوردهای علمی کشور در حوزه های نانوفناوری، انرژی صلح آمیز هسته ای و کسب رتبه های علمی برتر در سطح ملی و بین المللی، نشان از تلاش و کوشش نیروهای آگاه و جوان دانشگاهی است که با تفکرات دینی و انقلابی خود گام های موثری در راستای توسعه دستاوردهای علمی کشور برداشته اند.

دکتر هرسیج در ادامه اظهار داشت: جوانان باسواد و تحصیلکرده دانشگاهی، برنامه های توسعه گام دوم انقلاب را، باید فراروی خود قرارداده و با شوری انقلابی و نگاهی جامعه محوری و تمدن سازی، برای تغییر از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب تلاش نمایند.

وی در ادامه ضمن بیان اهمیت نقش آفرینی جوانان در جایگاه مدیریتی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب، بهره مندی از پتانسیل بالای جوانان فهیم ایرانی و اتصال انقلاب اسلامی به مهدویت است.

سرپرست دانشگاه در ادامه یکی از مولفه های پیشرفت و توسعه کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبی را برخورداری از فرهنگ کار و تلاش دانست و بر این مهم در کشور ایران نیز تاکید نمود.

دکتر هرسیج در ادامه ضمن تبریک هفته جوان تصریح نمود: قدر سلامتی و جوانی خود را بدانید و تلاش کنید در هر جایگاهی که هستید با تکیه بر سنت الهی دین مبین اسلام، مبتنی بر کار و کوشش، بهترین خود باشید.

گفتنی است در این مراسم پس از پاسخ گویی سرپرست دانشگاه به مطالبات مطروحه از سوی جمعی از کارکنان جوان دانشگاه، از اعضای تیم فوتسال جوانان دانشگاه که در مسابقات فوتسال کارکنان یادواره شهید حججی، مقام اول را کسب نموده بودند تقدیر به عمل آمد.

تاریخ:
1400/12/22
تعداد بازدید:
12488
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal