۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

دیدار اعضای مجمع خیرین دانشگاه ساز با سرپرست دانشگاه اصفهان

اعضای مجمع خیرین دانشگاه ساز با دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو کردند.


اعضای مجمع خیرین دانشگاه ساز با دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش وب سایت خبریuinews  دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن تقدیر از خدمات چندین ساله مجمع خیرین دانشگاه ساز اظهار داشت: شما عزیزان با انفاق بخشی از اموال خود در راه خدا به روح خود رنگ خدایی بخشیده اید و هر آن چه که رنگ خدایی داشته باشد ماندگار و پایدار می ماند.

دکتر هرسیج در ادامه تصریح نمود: شما بزرگواران اموالتان را در راهی انفاق کرده اید که نتیجه آن افتخار و اقتدار کشور است.

وی در ادامه افزود: بیشترین گرایش خیرین محترم به سمت افزایش فضای کالبدی است که بسیار ضرورت دارد ولی اگر بخشی از انفاق مالی را به دانشجویان پژوهشگری که نوآوری و خلاقیت بالا ولی منابع مالی محدودی دارند اختصاص داده شود، بسیار مطلوب خواهد بود.

دکتر هرسیج برطرف کردن مشکلات دانشجویان خوابگاهی، افزایش تسهیلات رفاهی دانشجویان را از ضرورت های دانشگاه دانست و ضمن تاکید بر این مهم خواستار توجه خیرین برای فراهم آوردن تسهیلات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای دانشجویان شد.

وی هرگونه حرکت فرهنگی را بسار با ارزش قلمداد نمود و پرداختن به مسائل فرهنگی را سرمایه گذاری بر روی روح انسان ها دانست .

دکتر هرسیج همچنین راه اندازی مجمع خیرین دانشگاه ساز را سنت حسنه ای دانست که برای اولین بار در دانشگاه اصفهان راه اندازی شد.

 وی تصریح نمود: چون شما این سنت حسنه را برای اولین بار در دانشگاه اصفهان راه اندازی کردید پس بنابراین هر کار خوبی در کشور انجام می شود به شما بر می گردد.

دکتر هرسیج همچنین در ادامه بر همکاری فی مابین دانشگاه و مجمع خیرین تاکید و خواستار تداوم و استمرار جلسات هم اندیشی با این بزرگواران شد.

دکتر موسوی عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده فنی و مهندسی و عضو مجمع خیرین دانشگاه ساز نیز ضمن معرفی اعضای شورا اظهار داشت: یکی از افتخارات مجمع این است که دکتر هرسیج سرپرست دانشگاه نیز عضو مجمع خیرین هستند .

وی در ادامه افزود: طبق برآورد آماری تا کنون حدود 33 هزار متر مربع از ساختمان های دانشگاه توسط مجمع خیرین ساخته شده است که امید است این همکاری ها تداوم داشته باشد.

دکتر موسوی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومین خیر دانشگاه ساز مانند: دکتر قیصری، آقای معتمدی، آقای صیرفیان ، خانم دکتر صدیقی ، آقای نیلی پور اظهار داشت: دانشگاه اصفهان مرهون زحمات این مرحومین بزرگوار است ولی یاد و خاطره ایشان در دانشگاه همواره زنده خواهد ماند.

گفتنی است، دکتر قلی پور، آقای مهندس دهقانی،مهندی محمود معتمدی، مهندس حمید معتمدی،دکتر توکلی،مهندس زاهدی ، آقای آریا ، دکتر موسوی و آقای جامه طهاف اعضای مجمع خیرین دانشگاه ساز،  روز سه شنبه 16 آذر ماه سال جاری  با دکتر حسین هرسیج در محل تالار دکتر رزمجو دیدار و گفتگو نمودند.

 

 

تاریخ:
1400/09/16
تعداد بازدید:
5389
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal