۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

انتصاب رئیس دفتر ریاست، امور حقوقی و روابط عمومی دانشگاه اصفهان

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه اصفهان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب شد.


طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه اصفهان، رئیس دفتر ریاست، امور حقوقی و روابط عمومی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews  دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی آقای سید روح اله موسویان  را به عنوان رئیس دفتر ریاست، امور حقوقی و روابط عمومی دانشگاه منصوب نمود.

 

حکم انتصاب ایشان به شرح زیر است:

 

برادر گرامی جناب آقای سید روح اله موسویان

کارشناس محترم دانشگاه

سلام علیکم

               احتراماٌ، نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند اجرایی که در شما سراغ دارم، به موجب این حکم به سمت "رئیس دفتر ریاست، امور حقوقی و روابط عمومی دانشگاهمنصوب می‌شوید.

نظر به اینکه حوزه ریاست علاوه بر دارا بودن چندین واحد و اداره در زیر مجموعه خود، مسئولیت ایجاد هماهنگی و تقویت تعامل هرچه بیشتر بین معاونت های دانشگاه و نظارت بر دانشکده ها را عهده دار می باشد، امید است که با اتکال به قدرت لایزال الهی در تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف و ماموریت های سازمانی موفق بوده و با بهره مندی از همه ظرفیت‌های دانشگاه، همکاری و هم‌افزایی اساتید، کارکنان و دانشجویان، با حسن تدبیر نسبت به پیشبرد این امور به نحو شایسته همت گمارید.

بدیهی است به استناد این حکم حضرتعالی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در امور اجرایی واحدهای حوزه ریاست بوده و با عضویت در هیئت رئیسه دانشگاه مسئولیت دبیری این هیئت نیز بر عهده شما خواهد بود.

 

دکتر حسین هرسیج

سرپرست دانشگاه اصفهان

 

تاریخ:
1400/08/30
تعداد بازدید:
6340
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal