۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

مراسم تشییع پیکر دکتر سید جواد امام جمعه زاده در دانشگاه اصفهان

مراسم تشییع پیکر دکتر سید جواد امام جمعه زاده مشاور رییس دانشگاه و مدیر دفتر ریاست دانشگاه اصفهان و استاد برجسته گروه علوم سیاسی، با حضور هیات رییسه دانشگاه، اساتید، کارکنان، دانشجویان و شخصیت های مهم علمی، فرهنگی و هنری استان اصفهان از محل دانشکده علوم اداری و اقتصاد و سپس در محوطه ساختمان کنابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد.


مراسم تشییع پیکر  دکتر سید جواد امام جمعه زاده مشاور رییس دانشگاه و مدیر دفتر ریاست دانشگاه اصفهان و استاد برجسته گروه علوم سیاسی، با حضور هیات رییسه دانشگاه، اساتید، کارکنان، دانشجویان و شخصیت های مهم علمی، فرهنگی و هنری استان اصفهان از محل دانشکده علوم اداری و اقتصاد و سپس در محوطه ساختمان کنابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش وب سایت خبریuinews  در این مراسم ، ابتدا پیام تسلیت دکتر حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان قرائت شد ، در این پیام آمده است: خبر درگذشت همکار فرهیخته و ارزشمند دانشگاه اصفهان، شادروان جناب آقای دکتر سید جواد امام جمعه زاده، موجب تأسف و تألم فراوان گردید. آن استاد بزرگوار در حقیقت متفکری برجسته و استادی فرهیخته بود که خدمات ارزشمندی در عرصه های علمی و اجرایی از خود به یادگار گذاشته است.

 فقدان آن استاد بزرگوار که سالیان متمادی در مسئولیت های مهم دانشگاهی و همچنین امر آموزش و پژوهش سرآمد استادان بود و همواره در تعلیم و تربیت دانشجویان این دانشگاه اهتمام ویژه داشته و کارشناسان و متخصصان ارزشمندی را برای ایران اسلامی تربیت نموده است برای همه دانشگاهیان موجب تالم فراوان گردید.  

این مصیبت وارده را خدمت خانواده بزرگوار آن مرحوم ، استادان معزز، کارکنان گرامی و دانشجویان و شاگردان بزرگوار شادروان ، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن استاد فقید، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

 

 و در ادامه ، حجت الاسلام و المسلمین مستاجران مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تسلیت به همه دانشگاهیان اظهار داشت: دکتر امام جمعه زاده یکی از  استادان ارزشمند و بی همتای دانشگاه اصفهان  بودند و انشاله این بزرگوار با ائمه اطهار محشور شوند . قطعا شاگردانی که ایشان تربیت کرده در غمگساری ما شریک هستند و درگذشت ایشان،دل های متعددی را متاثر کرده است. دکتر سید جواد امام جمعه زاده داماد حضرت مرحوم آیت‌الله حاج آقا سید کمال فقیه ایمانی، استاد مبرز و دانشمند برجسته ای بودند که باعث افتخار همه شیعیان است.  همچنین خانواده معظم روحانی و سلسه جلیل ایشان بسیار در مکتب اهل بیت موثر بودند و امروز خانواده دانشگاه اصفهان در غم از دست دادن این استاد ارزشمند به سوگ نشسته است.  

همچنین دکتر هوشنگ طالبی رییس وقت دانشگاه اصفهان نیز ضمن تسلیت به همه دانشگاهیان به تشریح شخصیت والای این استاد برجسته پرداخت و اظهار داشت: دکتر امام جمعه زاده از معدود استادانی است که به دلیل شخصیت والای علمی و اخلاقی و برخورداری کامل از تمامی ویژگی های والای انسانی به عنوان یک الگو ، فراروی همه دانشگاهیان قرار گرفته است. ایشان اسوه اخلاق در دانشگاه بودند، نه تنها در بحث علمی بلکه در امور اجرایی نیز همیشه سنگ تمام می گذاشتند و همواره یار و یاور ما بودند و در پذیرش مسئولیت و خدمت به عنوان یک مسئول و مدیر همیشه آماده بودند و هر خدمتی که پیشنهاد می شد و احساس می کردند که از عهده آن خدمت بر می آیند با کمال میل می پذیرفتند. اینجانب توفیق این را داشتم که با ایشان در تعلیم و تربیت و خدمت به دانشگاه همکار باشم و طی این سال ها بسیار از ایشان آموختم. اگر قرار بود مسئله ای حل شود، مشورت با ایشان در همه امور نقطه پایانی حل مشکل بود.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر صمدی رییس دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دکتر محمد ربانی و جمعی از استادان و همکاران آن مرحوم بزرگوار به تشریح ویژگی های بارز علمی و شخصیتی ایشان پرداختند.

گفتنی است شادروان دکتر امام جمعه زاده کارشناسی ارشد علوم سیاسی  خود را از دانشگاه امام صادق(ع) و دکتر ی علوم سیاسی از دانشگاه بلژیک اخذ نمود و به عنوان عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی وارد دانشگاه اصفهان شد.

مرحوم دکتر امام جمعه زاده دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه اصفهان بودند که  در کارنامه علمی ایشان حدود 150 مقاله علمی،پژوهشی و ISI، تالیف و ترجمه چندین کتاب و راهنمایی جمع زیادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی می درخشد. همچنین به لحاظ اجرایی حدود 12 سال مدیر گروه علوم سیاسی، 9 سال ریاست دانشکده علوم اداری و اقتصاد، حدود 3 سال مشاور ارشد رییس دانشگاه و مدیر دفتر ریاست، 9 سال مدیر کل بازرگانی استان و  رایزن علمی ایران در مالزی بودند.

مراسم تشییع پیکر دکتر سید جواد امام جمعه زاده روز سه شنبه 25 آبان 1400 از ساعت 9 صبح از مقابل دانشکده علوم اداری و اقتصاد و سپس ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار و در امامزاده جعفر واقع در چهارراه شکرشکن خیابان هاتف خاکسپاری شد.

روحش شاد و یادش گرامی

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/08/25
تعداد بازدید:
7336
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal