۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تبریک رییس دانشگاه اصفهان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان طی دو پیام جداگانه انتخاب دکتر زلفی گل به عنوان وزیر علوم تحقیقات و فناوری را تبریک و از زحمات دکتر غلامی سپاسگزاری و قدردانی نمود.

 

دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان طی دو پیام جداگانه انتخاب دکتر زلفی گل به عنوان وزیر علوم تحقیقات و فناوری را تبریک و از زحمات دکتر غلامی سپاسگزاری و قدردانی نمود.

 

متن پیام دکتر طالبی رییس دانشگاه اصفهان :

 

سرور گرامی جناب آقای دکتر زلفی گل

مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

با اهداء سلام

احتراماً، کسب رای اعتماد از مجلس یازدهم شورای اسلامی و انتصاب آن دانشمند فرهیخته را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به حضرتعالی و جامعه دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می­ نماید. بدون شک در شرایط کنونی و مواجهه کشور و خصوصاً آموزش عالی با چالش ­های متعدد، حضور جنابتان با بهره ­گیری از مشی و تجارب مدیریتی ارزنده و اندوخته ­های علمی وزین در راس وزارت عتف منشا همدلی، همکاری و هماهنگی با دولت و مجلس محترم در راستای تحول، رفع چالش ها و دستیابی به ماموریت­ ها و برنامه­ های دولت محترم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

سربلندی، سلامت و موفقیت حضرتعالی را از درگاه پروردگار یگانه خاضعانه مسئلت می­ نماید.

 ........................................................................................................................................

 برادر ارجمند جناب آقای دکتر غلامی

با اهداء سلام

احتراماً، حضور چندین ساله جنابعالی در راس وزارت وزین علوم، تحقیقات و فناوری برای همه ما یادآور همدلی­ ها و تلاش­ های خستگی ناپذیر حضرتعالی و همکاران گرانقدر در پویا نمودن و تداوم مسیر توسعه آموزش عالی کشور، علیرغم وجود کمبودها خصوصاً در حوزه منابع مالی و طی 2 سال اخیر، مواجهه با چالش­ های مرتبط با پاندمی کرونا بوده است. اینجانب به عنوان عضو کوچکی از مجموعه آموزش عالی کشور، خداوند را شاکرم که افتخار همکاری با شخص جنابعالی برای خدمت به جامعه فرهیخته دانشگاهی فراهم آمد و از این حیث بر خود می ­بالم.   

سربلندی، سلامت و موفقیت شما را در تمامی عرصه های زندگی از درگاه خداوند متعال آرزومند است.

تاریخ:
1400/06/08
تعداد بازدید:
6261
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal