۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تسلیت دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در پی درگذشت حاج محمد صیرفیان رئیس مجمع خیّرین دانشگاه ساز دانشگاه اصفهان

پیام تسلیت دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در پی درگذشت حاج محمد صیرفیان رئیس مجمع خیّرین دانشگاه ساز دانشگاه اصفهان

انا‌ لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت حاج محمد صیرفیان خیّر نیک‌اندیش ارزشمند، رئیس سابق و عضو مجمع خیّرین دانشگاه ساز دانشگاه اصفهان موجب تألّم و تأثّر فراوان گردید. بزرگ‌مردی که علاوه بر آنکه نام بلندش در هنر و فرش از زادگاهش اصفهان و ایران فراتر و در جهان پرآوازه بود، بلکه این نام قرین نیکوکاری، سخاوت امر خیر و انسان‌دوستی بود.

وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلا/ کهف: 46

مساعی ارزشمند آن خیّرنیک‌اندیش در ایجاد مجمع خیّرین دانشگاه ساز دانشگاه اصفهان در سال 84 در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اصفهان با مشارکت در ساخت ساختمان انصاری و بعد از آن در دانشکده اقتصاد و علوم اداری جزوی از حسنات پربار آن زنده‌ یاد است که بدون شک در کارنامه اعمال نیک ایشان محسوب و مأجور خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به خانواده و فرزندان شریف ایشان و اعضای محترم مجمع خیّرین دانشگاه ساز دانشگاه اصفهان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.


 

تاریخ:
1400/04/31
تعداد بازدید:
6370
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal