۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

کسب اولین جایزه مریم میرزاخانی توسط استاد دانشگاه اصفهان

روز 22 اردیبهشت ماه مصادف با تولد زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی، توسط انجمن ریاضی ایران، روز زن در ریاضیات نامگذاری و جایزه ای به نام "جایزه مریم میرزاخانی" از سوی این انجمن اختصاص داده شده است.


  روز 22 اردیبهشت ماه مصادف با تولد زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی، توسط انجمن ریاضی ایران،  روز زن در ریاضیات نامگذاری و جایزه ای به نام "جایزه مریم میرزاخانی" از سوی این انجمن اختصاص داده شده است.

به گزارش وب سایت خبری uinews دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت روز 22 اردیبهشت روز زن در ریاضیات ضمن تبریک به خانم دکتر یوسف زاده استاد دانشکده آمار و ریاضی که موفق به کسب جایزه مریم میرزاخانی شده اند، اظهار داشت:خبر مسرت بخش موفقیت سرکار خانم دکتر یوسف زاده استاد دانشکده آمار و ریاضی برای کسب اولین جایزه مریم میرزاخانی، نشان از توان بالای علمی ایشان و سایر اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان دارد.

 اینجانب ضمن تبریک روز زن در ریاضیات به همکاران زن در دانشکده ریاضی و آمار ،کسب این موفقیت بزرگ را به سرکار خانم دکتر یوسف زاده و به خصوص خانواده دانشکده آمار و ریاضی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی آرزوی توفیق روز افزون برای همه فرهیختگان علم و دانش را مسالت می نمایم.

تاریخ:
1400/02/23
تعداد بازدید:
6967
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal