۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

دانشگاه آینده، آینده دانشگاه با محوریت اخلاق آموزش

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در آستانه گرامیداشت روز معلم و دهه سرآمدی آموزش بر ضرورت رعایت اخلاق آموزشی تاکید نمود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در آستانه گرامیداشت روز معلم و دهه سرآمدی آموزش بر ضرورت رعایت اخلاق آموزشی تاکید نمود.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر یوسف شاقول در مصاحبه اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی دانشگاه ضمن تاکید بر شعار " دانشگاه آینده، آینده دانشگاه با محوریت اخلاق آموزش"، اظهار داشت: درآخرین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نه تنها جایگاه دانشگاه اصفهان در سطح یک، تثبیت و تکرار شد بلکه در بخش شاخص آموزش نیز مقام برتر را به خود اختصاص داد. یادآور می شود در این رتبه بندی، دانشگاه اصفهان از نظر امتیازات آموزشی در بین دانشگاه های جامع کشور رتبه سوم و در بین دانشگاه های کل کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. دکتر شاقول در ادامه این موفقیت بزرگ را ماحصل زحمات اساتید و دانشجویان دانست و اظهار امیدواری نمود که همه دانشگاهیان در حفظ و ارتقا این مقام کوشا باشند.

وی در ادامه تصریح نمود: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی همواره در راستای سند چشم انداز، نقشه جامع علمی کشور و آمایش سرزمین و با در نظر گرفتن اهداف آموزشی دانشگاه، در جهت رشد و بالندگی این مرکز بزرگ علمی، فعالیت نموده و در این راستاگام‌های مثبت و قابل توجهی برداشته‌است.

دکتر شاقول در خصوص نحوه برگزاری بزرگداشت روز معلم اظهار داشت: هر ساله طبق معمول برای بزرگداشت روز معلم با حضور مسئولین مربوطه ستادی تشکیل و برنامه ریزی های لازم انجام می شود. در سال جاری نیز برنامه ریزی های لازم انجام و مقرر شد که همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)  مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم را برگزار نماییم ولی با توجه به شرایط وخیم شیوع کرونا از برگزاری حضوری مراسم محروم شدیم .معاون آموزشی دانشگاه در ادامه تصریح نمود: در حال حاضر تمرکز ما بر روی برگزاری مراسم به صورت مجازی است و از طریق سایت دانشگاه اسامی برگزیدگان نیز اعلام می شود.

دکتر شاقول همچنین از برگزاری سمپوزیوم اخلاق آموزشی خبر داد و افزود: .........
 
برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید. 
تاریخ:
1400/02/05
تعداد بازدید:
15188
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal