۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

موفقیت شرکت دانش بنیان چکاد طب آدرین در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور

دو محصول از شرکت چکاد طب آدرین در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور، پس از ارزیابی از سامانه ارزیابی فناوری ایران دارای کسب سطح آمادگی فناوری 8 از 9 گردید


 دو محصول از شرکت چکاد طب آدرین در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور، پس از ارزیابی از سامانه ارزیابی فناوری ایران دارای کسب سطح آمادگی فناوری 8 از 9 گردید

به گزارش وب سایت خبریuinews  ارتز عصبی هوشمند جزو فناوری هایی است که امسال توسط دکتر نیما جمشیدی از اعضای هیات علمی گروه مهندسی پزشکی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اصفهان در نهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در پانل منتخب فناوری و صنعت عرضه شد.

پنجه کربنی چکاد دو نیز نسل جدید پنجه های کربنی است که به دلیل سطح پیچیده فناوری های موجود پس از امریکا تنها تولید کننده آن کشور ایران می باشد.

دکتر نیما جمشیدی عضو هیات علمی گروه مهندسی پزشکی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اصفهان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود نسبت به ارزیابی و دستیابی و تولید این پنجه در اردیبهشت 1398 اقدام و در  مرحله بعدی اعضای شرکت دانش بنیان چکاد طب آدرین نیز نسبت به بومی سازی فناوری های موجود در این پنجه اقدام نمودند.

در تولید این محصول، فناوری های ویژه ای به کار گرفته شده که تک تک اعضای آن از استحکام و دوام بالایی در دانش بر مکانیک برخوردار می باشد. قطعات مختلف این پنجه با طراحی دانش بنیان ایرانی محصول را به سطح بالایی از کیفیت و کارایی رسانده است. این موضوع باعث شگفتی کارشناسان اروپایی شد به نحوی که در مدت بسیار کوتاهی نشان ce یا جواز کیفیت و استاندارد مورد نیاز جهت واردات به اتحادیه اروپا  را اخذ نموده است.

 

 

 

 

تاریخ:
1399/10/18
تعداد بازدید:
7640
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal