۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برنامه های دانشگاه اصفهان در هفته پژوهش و فناوری

دکتر رسول رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه امسال همه ی فعالیت های هفته پژوهش به شکل مجازی انجام خواهد شد.

برنامه های دانشگاه اصفهان در هفته پژوهش و فناوری

دکتر رسول رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه امسال همه ­ی فعالیت­ های هفته پژوهش به شکل مجازی انجام خواهد شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر رسول رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان تصریح نمود:  در راستای برگزاری مجازی هفته پژوهش، می­توان به برگزاری سخنرانی‌ها مجازی با استفاده از اساتید داخل و خارج از کشور و برگزاری کارگاه‌ها و وبینارهای مجازی با شرکت اساتید مطرح اشاره نمود. در بخش ارتباط با صنعت وجامعه، اعلام فراخوان و معرفی ایده‌های برتر در توسعه ارتباط با صنعت وجامعه و امضای تفاهم نامه‌های همکاری چندجانبه با سازمان‌ها در هفته پژوهش برنامه ­­ریزی شده است. در کنار آن، برگزاری نشست‌های مجازی با مدیران سازمان‌ها و نمایشگاه آنلاین هفته پژوهش با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان در دستور کار است. همچنین وبینارهای ارائه تجربیات موفق مجریان طرح‌های پژوهشی، وبینارهای ارائه تجربیات موفق توسعه ارتباط با صنعت و جامعه وکارگاه‌های آموزشی مجازی نگارش پروپوزال‌های طرح‌های پژوهشی برگزار خواهند شد. مطابق رویه ­ی سالیان قبل، معرفی برگزیدگان در حوزه ­های کارفرمایی، طرح‌های پژوهشی، واحدهای پژوهشی، تاثیرگذاران اجتماعی، نوآوران و فناوران انجام می­شود. همچنین دانشمندان، دانشجویان و دانشکده‌های برگزیده ­ی همکار با صنعت و جامعه معرفی خواهند شد. انتخاب پژوهشگران برگزیده در سطح دانشگاه و دانشکده‌ها و معرفی پژوهشگران منتخب در سطح استانی و کشوری نیز انجام شده و نهایتا مراسم هفته پژوهش دانشگاه با رعایت به شکل برخط برگزار خواهد شد.

پوسترها و طرح های پژوهشی دانشگاه اصفهان را با کلیک بر روی لینک زیر ملاحظه فرمایید.  

برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/09/24
تعداد بازدید:
7212
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal