۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان به عنوان مرکز مشاوره برتر بین مراکز مشاوره دانشگاه های کل کشور

مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان به عنوان مرکز مشاوره برتر در بین مراکز مشاوره دانشگاه های کل کشور انتخاب و در سی ویکمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان با ارسال نامه، انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان به عنوان مرکز مرکز مشاوره برتر در بین مراکز مشاوره دانشگاه های کل کشور را به دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان، تبریک و برای کارکنان این مرکز آرزوی موفقیت نمود.

به همین مناسبت واحد خبر روابط عمومی دانشگاه با دکتر حاج حسینی معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان و دکتر صادقی رییس مرکز مشاوره دانشگاه، مصاحبه ای را ترتیب و در خصوص فعالیت های موثر این مرکز پاسخ هایی به شرح زیر دریافت نمود:

جناب آقای دکتر حاج حسینی، ضمن تبریک به خاطر کسب عنوان مرکز مشاوره برتر در بین مراکز مشاوره دانشگاه های کل کشور ،خواهشمند است در خصوص وظایف و فعالیت های انجام شده در این مرکز توضیح دهید؟

 من هم لازم می‌دانم این انتخاب شایسته را به ریاست محترم دانشگاه، رئیس مزکز مشاوره دانشگاه، کارشناسان، مشاوران، روانشناسان مرکز مشاوره دانشگاه و به ویژه دانشجویان محترمی که به عنوان همیاران سلامت روان مرکز مشاوره فعالیت می‌نمایند تبریک عرض نمایم. این موفقیت مدیون زحمات این عزیزان است........

برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/05/10
تعداد بازدید:
10365
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal