۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برگزاري نشست هم انديشي هيات رييسه دانشگاه با اعضاي هيات علمي دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي

نشست مشترك بين اعضاي هيات علمي دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي و هيات رئيسه دانشگاه با هدف ارتقاء سطح علمي دانشگاه و نيز ارائه نقطه نظرات اعضاي هيات علمي در زمينه هاي مختلف اعم از:آموزشي و پژوهشي، علمي، فرهنگي و رفاهي، دوشنبه 30 تيرماه سال جاري از ساعت 21 تا 23 شب به صورت ويدئو كنفرانس (مجازي) برگزار شد.

نشست  مشترك بين اعضاي هيات علمي دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي  و هيات رئيسه  دانشگاه با هدف ارتقاء سطح علمي دانشگاه و نيز ارائه نقطه نظرات اعضاي هيات علمي در زمينه هاي مختلف اعم از:آموزشي و پژوهشي، علمي، فرهنگي و رفاهي، دوشنبه 30 تيرماه سال جاري از ساعت 21 تا 23 شب به صورت ويدئو كنفرانس (مجازي) برگزار شد.

به گزارش وب سايت خبريuinews در سلسله نشست هاي مشترك هيات رييسه دانشگاه و اعضاي هيات علمي نشست  هم انديشي اعضاي هيات علمي دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با هيات رييسه دانشگاه با هدف هم انديشي و هم افزايي در راستايي ارتقا كيفي دانشگاه در حوزه هاي مختلف آموزشي،پژوهشي ، فرهنگي به صورت مجازي برگزار شد.

بنا به گزارش مذكور دكتر هوشنگ طالبي رييس دانشگاه اصفهان هدف از برگزاري اين نشست ها را تعامل و همكاري با مديران و اعضاي هيأت علمي دانشكده ها جهت برطرف كردن مسائل و مشكلات دانشكده ها عنوان كرد و اظهار داشت: دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي  يكي از مؤثرترين دانشكده هاي دانشگاه است و از قابليت هاي علمي، پژوهشي وآموزشي بسيار خوبي برخوردار مي باشد. دكتر طالبي در ادامه از اهتمام اعضاي هيات علمي اين دانشكده در راستاي برگزاري مطلوب و بهينه كلاس هاي مجازي قدرداني نمود و افزود: تجربه برگزاري كلاس هاي غير حضوري فرصت ذي قيمتي بود تا تهديد كرونا را به فرصتي مطلوب تبديل كنيم و  متعاقب آن افزايش دانش و كار باسيستم هاي مجازي فرصت و تجربه خوبي را براي دانشگاه حاصل نمود.  ارايه مطالب مفيد و كاربردي و پرهيز از بيان مطالب غير مرتبط در اين كلاس ها بسيار قابل توجه و مفيد بود. رييس دانشگاه در ادامه ضمن اشاره به تحولات اخير در دانشكده  مانند راه اندازي مركز TDC   و Ecc   بر همكاري همه جانبه اعضاي هيات علمي اين دانشكده در بهبود آموزش هاي مجازي در دانشكده تاكيد نمود.

دكتر طالبي  با اشاره به تضمين كيفيت علمي در دانشگاه اصفهان با رويكرد بين المللي سازي به تلاش دانشگاه براي تطبيق سطح كيفيت و كميت برنامه هاي آموزشي و پژوهشي با استانداردهاي جهاني اشاره و خاطر نشان نمود كه ارتقاي كيفيت در دانشگاه متاثر از الگوي برنامه ريزي بهبود شامل ارزيابي دروني وضع موجود،تدوين برنامه هاي عملياتي و تحقق برنامه هاي پويا  متناسب با استانداردهاي بين المللي است. وي با استناد به آخرين  اعلام  نظام رتبه بندي لايدن كه نتايج رتبه‌بندي دانشگاه‌هاي برتر دنيا را در سال 2020 ميلادي منتشر نمود اظهار داشت: نظام رتبه‌بندي لايدن، نتايج رتبه‌بندي دانشگاه‌هاي برتر دنيا در سال 2020 ميلادي خود را منتشر كرد؛ در رتبه‌بندي سال جاري اين نظام، تعداد 36 دانشگاه از ايران در جمع 1176دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند، اين در حالي است كه دانشگاه اصفهان موفق شد با احتساب دانشگاه هاي علوم پزشكي و دانشگاه هاي آزاد در رتبه 17 كشور و بدون احتساب اين دانشگاه ها در رتبه 11 كشور قرار بگيرد.

وي در ادامه به سير تحولات دانشگاه از سال 1392 تا كنون اشاره نمود و اظهار داشت: ..........
 
براي مطالعه اين خبر بر روي لينك كليك نماييد 
تاریخ:
1399/04/31
تعداد بازدید:
12728
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal