۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
با سلام و خسته نباشید. برای تسویه حساب و پرداخت جریمه تاخیرکتاب های امانت گرفته شده قبلی، جهت فارغ التحصیلی، باید چه اقدامی انجام شود؟ بنده نمیتونم وارد سیستم کتابخانه شوم و اخطار اشتباه بودن رمز یا کاربری میدهد و کلمه فراموشی رمز هم میزنم قبول نمیکندfh با سلام و خسته نباشید. برای تسویه حساب و پرداخت جریمه تاخیرکتاب های امانت گرفته شده قبلی، جهت فارغ التحصیلی، باید چه اقدامی انجام شود؟ بنده نمیتونم وارد سیستم کتابخانه شوم و اخطار اشتباه بودن رمز یا کاربری میدهد و کلمه فراموشی رمز هم میزنم قبول نمیکندfh
با سلام و احترم
   نحوه پرداخت آنلاین جریمه کتابخانه در منوی میز خدمت توضیح داده شده است. چنان چه برای وارد شدن به کارتابل شخصی در کتابخانه (به منظور مشاهده کتاب های امانتی، تمدید، پرداخت جریمه آنلاین، رزرو کتاب، فعال نمودن ایمیل کتابخانه) با مشکل مواجه شدید با مسئول عضویت و تسویه حساب سرکار خانم مهدی (37933190) تماس حاصل فرمایید. 
سلام، درخواست خرید کتاب برای کتابخانه چقدر طول می کشد؟ سلام، درخواست خرید کتاب برای کتابخانه چقدر طول می کشد؟
با سلام و احترام
   در خصوص سفارش خرید کتاب با مسئول سفارشات سرکار خانم مرادی 37934264 تماس حاصل فرمایید. 
بنده دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و جهت استفاده از ایمیل دانشگاهی جهت مطالعه پایان نامه ها با مشکل مواجه شده ام. بنده دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و جهت استفاده از ایمیل دانشگاهی جهت مطالعه پایان نامه ها با مشکل مواجه شده ام.
با سلام و احترام 
   نحوه فعال نمودن ایمیل دانشگاهی برای دانشجویان دانشگاه اصفهان، طی سوالات قبلی کابران توضیح داده شده است، چنان چه باز هم در این خصوص با مشکل روبرو شدید با سرکار خانم بدیعی 37932448 تماس حاصل فرمایید.  
قالب پروپزال رو از کجا می توان دانلود نمود؟ قالب پروپزال رو از کجا می توان دانلود نمود؟
با سلام و احترام
   با مراجعه به سابت دانشگاه اصفهان https://ui.ac.ir و ورود به منوی دانشکده ها، دانشکده مورد نظر را انتخاب و فرم خام پروپوزال (پیشنهاده) را از قسمت "امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی" دریافت نمایید. در غیر این صورت با کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده تماس حاصل فرمایید.
آیا استفاده از مقالات لاتین سامانه "دانش لینک" پس از فارغ التحصیلی هم امکان پذیر است؟ آیا استفاده از مقالات لاتین سامانه "دانش لینک" پس از فارغ التحصیلی هم امکان پذیر است؟
با سلام و احترام
   دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) دانشگاه اصفهان پس از فارغ التحصیلی با عضویت در طرح ویژه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان(مخصوص فارغ )، از طریق  طرح امانت بین کتابخانه ای قادر به استفاده از مقالات موجود در سامانه دانش لینک خواهند بود (اعلام عنوان مقاله مورد نیاز به رابط طرح امانت در کتابخانه شهرداری و ارسال مقاله مورد نیاز به ایمیل درخواست کننده)
چطور میتوانم از پایگاه هایی که طرف قرارداد دانشگاه هستند از کتابخانه دیجیتال مقاله دانلود کنم؟ دانشجوی دانشگاه اصفهان هستم و ایمیل و کاربری هم دارم چطور میتوانم از پایگاه هایی که طرف قرارداد دانشگاه هستند از کتابخانه دیجیتال مقاله دانلود کنم؟ دانشجوی دانشگاه اصفهان هستم و ایمیل و کاربری هم دارم
با سلام و احترام
   چنان چه دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستید فرم تعهدنامه استفاده از پایگاه های اطلاعاتی علمی https://library.ui.ac.ir/page-LibraryMain/fa/64/form/pId18152 را تکمیل نمایید. موفق باشید
من دانشگاه ولی‌عصرعج رفسنجان هستم و ساکن اصفهان، چه طور میتونم از کتابخانه دانشگاه اصفهان استفاده کنم؟ من دانشگاه ولی‌عصرعج رفسنجان هستم و ساکن اصفهان، چه طور میتونم از کتابخانه دانشگاه اصفهان استفاده کنم؟
با سلام و احترام
   پاسخ خود را می توانید در جوابی که به کاربران قبلی داده شده مشاهده نمایید. 
آیا ترجمه تفسیر ابن کثیر در کتابخانه موجود است؟ آیا ترجمه تفسیر ابن کثیر در کتابخانه موجود است؟
با سلام و احترام
   همانطور که در پاسخ درخواست های قبل ذکر شد،  جهت جستجوی منابع موجود در کتابخانه های دانشگاه اصفهان به آدرس www.lib.ui.ac.ir یا صفحه اصلی پورتال کتابخانه (بخش جستجو) مراجعه فرمایید. کتاب فوق به زبان عربی در کتابخانه های زبان های خارجی و ادبیات موجود است ولی ترجمه آن در دانشگاه موجودنیست.
آیا امکان استفاده از سالن مطالعه برای پرسنل ستادی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم امکان پذیر است؟ آیا امکان استفاده از سالن مطالعه برای پرسنل ستادی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم امکان پذیر است؟
با سلام و احترام
    همانگونه که قبلا هم اعلام شد استفاده از قرائت خانه ها مختص دانشجویان فعلی دانشگاه اصفهان (با ارائه کارت دانشجویی) و همسر و فرزندان کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان (تکمیل فرم درخواست استفاده از قرائت خانه های دانشگاه در اتوماسیون اداری) است.
در شرایط کنونی امکان استفاده حضوری از کتابخانه هست ؟ در شرایط کنونی امکان استفاده حضوری از کتابخانه هست ؟
با سلام و احترام
 کتابخانه ها طبق روزها و ساعات اداری دانشگاه (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 07:30 الی 15:30) آماده سرویس دهی به اعضای کتابخانه است.
<<   <  1 2 3 4  >   >>  
Powered by DorsaPortal